Enric.es - Enric Sanchez Cusell

AVÍS: El blog no s'actualitza des de 2008, jo, l'Enric, ara (2011) estic estudiant quart de Llicenciatura de Matemàtiques i Enginyeria Informàtica a la UPC de Barcelona i tinc 20 anys. Tant de bo alguna cosa del que hi hagi us sigui d'utilitat. Enric Cusell Sanchez

Blog personal de l’Enric Sánchez Cusell, i ara amb fotos
La filosofia és l'amor a la saviesa.
Pitagoras

Como viajar gratis en Metro por Barcelona

Por Enric el 02 de August de 2007 en Uncategorized

Voy a escribir otra entrada en castellano. Espero que todo el mundo lo comprenda, no pretendo dejar a nadie excluido de entender este post que es, probablemente, poco personal. Como viajar gratis legalmente en Metro por Barcelona, (funciona)!

logo-renfe-trens.jpg

metro-barcelona.gifLa Renfe está haciendo obras en las estaciones de Barcelona para la línea de trenes de alta velocidad (AVE). Para ir a las paradas más importantes de Barcelona: Arc de Triomf, Plaça Catalunya y Estació de Sants ahora hay que bajar en Clot d’Aragó i cojer un metro, normalmente la línea uno.

Como los usuarios de su transporte no tienen la culpa de los arreglos que están haciendo, Renfe ofrece la posibilidad de hacer el viaje de metro sin tener que comprar otro billete, osea el mismo que has utilizado para el tren.

bitllet-metro.gif

Billete de metro que ya no es necesario comprar

El problema es que lo han preparado para que cuando alguien pique un billete sencillo de tren, entre directamente. Cosa que provoca que los billetes no queden marcados, sólo si son un billete integrado (T-10 o superior). Eso provoca que con cualquier billete sencillo de tren (aun que ya esté gastado) puedes viajar gratuitamente en metro por Barcelona. Esto ha sido probado en las líneas 1 y 2. Y creo que dura des de el 28 de Julio hasta el 11 de Setiembre.

TRUCO: Si introduces cualquier billete sencillo de tren (billete de Renfe rojo) en las máquinas para pasar del metro no te lo marca, y entras gratuitamente, aunque el billete esté gastado de hace semanas.

Comentarios

  1. […] Como viajar gratis en Metro por Barcelona (funciona)www.enric.es/2007/08/02/como-viajar-gratis-en-metro-por-barc… por Enric hace pocos segundos […]

  2. Ets un mafies!
    Amb el que Renfe ens cuida i tu escatimant uns eurets ….

  3. Jo sempre compro bitllet. El que passa és que m’he adonat d’aquesta oportunitat i la vull compartir!

  4. Jajaja com diria el Maragall… “Que cabrooooon”

  5. Vaya chorrada. Es como si cojes un billete gastado de casa y te saltas la barra del metro. Aunque hayas entrado, el billete no esta validado, y cuando algun revisor vea que el billete no es de hoy te meteran la multa de todas formas ¬¬’

  6. No lo sé. Lo mismo que pasa cuando se va la luz en una estación, las compuertas se abren y los vendedores de billetes te dicen que pases sin billete. A ver si me acuerdo de preguntarles qué pasaría si pasase el revisor.

    Además, los revisores saben que está habiendo obras en esas líneas. De todas formas, es mejor siempre ir con billete.

  7. És el que volia preguntar-te… Si vas amb un bitllet vell i un revisor pregunta no crec pas que et deixin passar a lo guais…

    Jo per si de cas, sóc de pagar sempre aquestes coses!

  8. No ho diguis tant aaaalt…això no pot durar gaire. La Renfe tarda mesos en arreglar els problemes que té…però quan es tracta de guanyar peles, s’espavila gratis!
    Per cert, això que comenteu si serveix el bitller quan passa el revisor…voleu dir que passa gaire el revisor als metros/trens de rodalies? Fa moltíssim que no en veig cap, semblen un figura d’altres temps…

    PD: Per cert, és el primer comentari que escric aquí…i em dóna la impressió que això s’assembla més a una secta que un innocent i simple fotolog :p

  9. @Cèlia: Secta? Fotolog? Crec que no encertes ni una xDD

  10. Enric! Ara resulta que tens un fotolog!! jaja 🙂

    No espantem tant la Cèlia, que sinó no tornarà a comentar…

  11. Osti tu, la Cèlia comentant aquí. A veure, jo no he insultat a ningú, no tens dret a anomenar això “fotolog”! Però de què vas! uff… Millor blog.

    Jo crec que ha escrit perquè tenia força temps lliure, i si no qui explica que hagi trobat això?

    És veritat, d’aquí poc a l’entrada de l’estació de Sants faran l’escultura d’un “revisor exemplar del S. XXI”, els nostres nets els admiraran amb els ulls plorosos. Durant el Juliol anava a Barcelona 5/7 dies a la setmana, i al tornar en tren cap dia m’he trobat cap revisor.
    M’alegra que algú del cau s’animi a escriure comentaris aquí! Us convido a que ho feu més sovint!

  12. catalanes del culo son como nazis, excluyen a los compatriotas españoles, son los franceses de los pobres, ratas¡¡

Añade tu opinión

*

*