Enric.es - Enric Sanchez Cusell

AVÍS: El blog no s'actualitza des de 2008, jo, l'Enric, ara (2011) estic estudiant quart de Llicenciatura de Matemàtiques i Enginyeria Informàtica a la UPC de Barcelona i tinc 20 anys. Tant de bo alguna cosa del que hi hagi us sigui d'utilitat. Enric Cusell Sanchez

Blog personal de l’Enric Sánchez Cusell, i ara amb fotos
Amb nombres es pot demostrar qualsevol cosa.
Thomas Carlyle

Londres 2007

Por Enric el 26 de April de 2007 en Uncategorized

Ja, ja, ja… fa molt que va passar la setmana santa. Sí que feia molt que no escrivia i alguna gent se’m queixava (sobretot l’Albert, que ja el veureu a les fotos, cada dia em deia que esperava a que posés alguna cosa). Diuen que quan un blogger està un temps sense escriure és o perquè li ha passat una cosa bona, o alguna de dolenta. Imagino que en el meu cas deu ser bona, si no em falla la memòria.

Aquesta passada Setmana Santa vaig anar a Londres a fer turisme. El viatge era amb els meus pares, però al final va venir també un amic.

El primer dia per la nit em vaig trobar malament i vaig perdre el vespre, però no va ser significatiu perquè al final ho vam acabar veient tot.

Jo anava equipat amb la Canon EOS-350-D i en total vam acabar fent 1500 fotografies, la veritat és que algunes molt xules i interessants, però només d’edificis. Vull dir que no sortim ni a 500.

Jo, l’Enric.es, entre dues cabines de telèfon de Londres

El primer dia, després d’un agradable viatge en avió i d’orientar-nos pel metro (l’underground) de Londres, vam anar als respectius hotels i després a dinar.

Estic pensant que donar massa detalls pot arribar a ser força pesat, però voldria comentar els llocs significatius que vam visitar, i d’alguns deixar fotos! Vam anar al London Eye, que és la nòria més gran del món, on també hi vam pujar i vam fer fotoas aèries molt interessants. Després, des de la plaça del davant (Parliament Square), vam veure el Big Ben i el Parlament (a algú li sona?). Vam passar una estona a Trafalgar Square, vam pujar sobre els lleons que hi ha, vam passejar una bona estona per Regent’s Park i per Hyde Park (uns inmensos parcs amb extensions de natura impensable per on estem acostumats a viure). Per la ciutat vam veure el famós Picadilly Circus (aquella plaça amb cartells de publicitat lluminosos gegants). I com no, vam anar a veure el canvi de guàrdia al Palau de Buckingham i, amb sort vaig aconseguir estar a primera fila, veure-ho molt bé i fer bones fotos.
Tema museus? També! El British Museum ens va acollir tot un matí, vam anar al National Gallery (el museu de Pintura, molt autèntic i amb obres veritablement significatives) i finalment el Science Museum (museu de la ciència de Londres), que vindria a ser un Cosmocaixa més gran, i amb temes per a tothom. Des de medicina i veterinària, fins temes d’energia, de materials, biologia i amb seccions molt grans i completes. I dues que no vaig trobar fins al final, de matemàtiques i geometria i una d’informàtica (incloent calculadores i màquines babbage. De fet estaven fabricant allà mateix la màquina babbage més gran del món).

Les fotos que pengi del viatge estaran a la galeria de fotos de Londres 2007, que tothom pot visitar, aquí en deixo algun exemple:

Jo davant el Big Ben, a Londres / Jo i l’Albert davant el London Eye

Jo davant el Palau de Buckingham

Comentarios

1. Um… Londres ^^ Yo estuve hace nada ahi ^^
    El Big Ben me lo esperaba mucho mas grande, y aun me acuerdo cuando fuimos al Science Museum que nos tuvieron que evacuar porque salto la alarma de incencios xDD

Sin duda lo mejor, el clima 😀

2. El Science Museum és brutal, jo recordo estar-hi hores i hores i no cansar-me mai.
    Una bona ciutat, per cert, no se si et vas pasar per l’Apple Store que hi ha pel centre, que tb es de monument.
    Ale, salut i a pasar un bon pont!

3. No ens podem queixar del clima que va fer, va estar molt bé. Sol tots els dies, quan a Barcelona va ploure. Em va sorprendre.

Ja veus, el Science Museum és immens i hi havia moltíssimes coses per mirar. I… sí! Vaig anar a l’Apple Store en honor a tu, m’hi vaig fer alguna foto pensant “li enviaré a en Reca” que ja penjaré o.. alguna cosa així.
    Mira, ja ho he fet: Una foto dins amb un amic, i una a la porta.