Enric.es - Enric Sanchez Cusell

AVÍS: El blog no s'actualitza des de 2008, jo, l'Enric, ara (2011) estic estudiant quart de Llicenciatura de Matemàtiques i Enginyeria Informàtica a la UPC de Barcelona i tinc 20 anys. Tant de bo alguna cosa del que hi hagi us sigui d'utilitat. Enric Cusell Sanchez

Blog personal de l’Enric Sánchez Cusell, i ara amb fotos
L'enveja és una declaració d'inferioritat.
Napoleó I

Londres 2007

Por Enric el 26 de April de 2007 en Uncategorized

Ja, ja, ja… fa molt que va passar la setmana santa. Sí que feia molt que no escrivia i alguna gent se’m queixava (sobretot l’Albert, que ja el veureu a les fotos, cada dia em deia que esperava a que posés alguna cosa). Diuen que quan un blogger està un temps sense escriure és o perquè li ha passat una cosa bona, o alguna de dolenta. Imagino que en el meu cas deu ser bona, si no em falla la memòria.

Aquesta passada Setmana Santa vaig anar a Londres a fer turisme. El viatge era amb els meus pares, però al final va venir també un amic.

El primer dia per la nit em vaig trobar malament i vaig perdre el vespre, però no va ser significatiu perquè al final ho vam acabar veient tot.

Jo anava equipat amb la Canon EOS-350-D i en total vam acabar fent 1500 fotografies, la veritat és que algunes molt xules i interessants, però només d’edificis. Vull dir que no sortim ni a 500.

Jo, l’Enric.es, entre dues cabines de telèfon de Londres

El primer dia, després d’un agradable viatge en avió i d’orientar-nos pel metro (l’underground) de Londres, vam anar als respectius hotels i després a dinar.

Estic pensant que donar massa detalls pot arribar a ser força pesat, però voldria comentar els llocs significatius que vam visitar, i d’alguns deixar fotos! Vam anar al London Eye, que és la nòria més gran del món, on també hi vam pujar i vam fer fotoas aèries molt interessants. Després, des de la plaça del davant (Parliament Square), vam veure el Big Ben i el Parlament (a algú li sona?). Vam passar una estona a Trafalgar Square, vam pujar sobre els lleons que hi ha, vam passejar una bona estona per Regent’s Park i per Hyde Park (uns inmensos parcs amb extensions de natura impensable per on estem acostumats a viure). Per la ciutat vam veure el famós Picadilly Circus (aquella plaça amb cartells de publicitat lluminosos gegants). I com no, vam anar a veure el canvi de guàrdia al Palau de Buckingham i, amb sort vaig aconseguir estar a primera fila, veure-ho molt bé i fer bones fotos.
Tema museus? També! El British Museum ens va acollir tot un matí, vam anar al National Gallery (el museu de Pintura, molt autèntic i amb obres veritablement significatives) i finalment el Science Museum (museu de la ciència de Londres), que vindria a ser un Cosmocaixa més gran, i amb temes per a tothom. Des de medicina i veterinària, fins temes d’energia, de materials, biologia i amb seccions molt grans i completes. I dues que no vaig trobar fins al final, de matemàtiques i geometria i una d’informàtica (incloent calculadores i màquines babbage. De fet estaven fabricant allà mateix la màquina babbage més gran del món).

Les fotos que pengi del viatge estaran a la galeria de fotos de Londres 2007, que tothom pot visitar, aquí en deixo algun exemple:

Jo davant el Big Ben, a Londres / Jo i l’Albert davant el London Eye

Jo davant el Palau de Buckingham

Comentarios

1. Um… Londres ^^ Yo estuve hace nada ahi ^^
    El Big Ben me lo esperaba mucho mas grande, y aun me acuerdo cuando fuimos al Science Museum que nos tuvieron que evacuar porque salto la alarma de incencios xDD

Sin duda lo mejor, el clima 😀

2. El Science Museum és brutal, jo recordo estar-hi hores i hores i no cansar-me mai.
    Una bona ciutat, per cert, no se si et vas pasar per l’Apple Store que hi ha pel centre, que tb es de monument.
    Ale, salut i a pasar un bon pont!

3. No ens podem queixar del clima que va fer, va estar molt bé. Sol tots els dies, quan a Barcelona va ploure. Em va sorprendre.

Ja veus, el Science Museum és immens i hi havia moltíssimes coses per mirar. I… sí! Vaig anar a l’Apple Store en honor a tu, m’hi vaig fer alguna foto pensant “li enviaré a en Reca” que ja penjaré o.. alguna cosa així.
    Mira, ja ho he fet: Una foto dins amb un amic, i una a la porta.