Enric.es - Enric Sanchez Cusell

AVÍS: El blog no s'actualitza des de 2008, jo, l'Enric, ara (2011) estic estudiant quart de Llicenciatura de Matemàtiques i Enginyeria Informàtica a la UPC de Barcelona i tinc 20 anys. Tant de bo alguna cosa del que hi hagi us sigui d'utilitat. Enric Cusell Sanchez

Blog personal de l’Enric Sánchez Cusell, i ara amb fotos
L'enveja és una declaració d'inferioritat.
Napoleó I

Vacances 2006: Itàlia, Alemanya i França

Por Enric el 19 de September de 2006 en Uncategorized
vacances 2006

Aquest estiu he estat a tres països d’europa: a Itàlia, a Alemanya i a França. Intentaré fer un resum de cada viatge.

Itàlia – Va ser el viatge de fi de curs (i fi de ESO), amb tot el curs (més de 60 persones). Vam anar a Pisa, Venècia, Florència, Lido, Bolonya i Riga. Hi ha algunes fotos a la web de l’institut. A Pisa vam anar a veure la torre de Pisa, és clar;a Venècia vam estar a la plaça de Sant Marc, a la catedral, voltant per les botigues de màscares i comprant cafès a 7 euros; a Florència la Galeria dels Uffizi, la galeria Piti, l’escultura falsa del David, una exposició exclusiva de Leonardo Da Vinci i més coses; a Lido hi vam fer dues nits i no vam veure res, diuen que és un poble turístic on hi ha “festa”, però no n’hi havia; a Bolonya (Bologne) vam anar a menjar uns espaguetis a la bolonyesa (només hi vam passar); i a Riga és on vam fer l’últim sopar (en aquest cas, l’últim sopar no té cap relació amb cap celebració religiosa; l’únic és que va ser l’últim sopar tots junts).

italia grup

Si a algú li molesta aquesta foto que avisi, i la retiraré, però recordo que l’he tret de la web de l’Escola Pia.

Alemanya – (Continuarà en una pròxima entrada, he considerat que llegir entrades massa llargues pot arribar a ser pesat. Pròximament: Vacances a Alemanya) […]

[tags]vacances, vacaciones, italia, alemania, alemanya, frança, francia, germany, france, italy, holiday, holidays[/tags]

Comentarios

1. Sóc el de l’esquerra de tot de la segona fila començant per adalt, que porto una camisa “lila” amb vius blaucians.

Animeu-vos i deixeu un comentari, que això està molt mort! Encara que sigui dient només “Hola”.

2. Boneees!! Osti si que ens u vam pasar be a itàlia!!(Encara que a Lido mes que festa el que vam fer va ser un revolució!) Soc el de adalt de tot a l’esquerra(a l’esquerra dels 3 que estan mes alts). Vinga mr.Europe esperem la resta de les vacances! 😉

3. Molt xulu itàliaaa 😛 tot molt macuuu (i akesta fotu tmb, mencanta, tots aki junteeets jaja jo stic a la 1ra fila a leskerra, la de la jeketa groga jaja)
    b enric doncs nosee jaja mestic fent pesada tants comentaris, no? xD ja speru lexplicació dels catàrs 😛
    Ptns;)

4. No, no, no!!! No et fas pesada, al contrari! Li dones una mi ca de vida a aquest raconet. Espero que segueixis sent tant pesada durant molt de temps :p

Veig que t’ha agradat el que escric, m’alegro molt!

5. […] Només em faltaria afegir que a la última nit, la nit 12, hi aparèixen matemàtics molt interessants, i el llibre explica d’una manera molt fàcil i resumida el que van fer. Pròximament els llistaré i els explicaré breument, per tenir-los a mà. Per cert, me’l vaig llegir aquest estiu. Sin comentarios + […]